Danielle muit
copy & communicatie
Ik ben Danielle Muit, woon en werk in Alphen aan den Rijn (en 1 dag in Noordwijk). Zes jaar geleden heb ik mijn loondienstbaan als tekstschrijver opgezegd na mijn inschrijving bij de Kamer van Koophandel. Mijn avontuur als ondernemer ging van start. Tot op de dag van vandaag geen moment spijt van gehad. Ik werk voor de leukste klanten en opdrachtgevers als communicatiestrateeg en (SEO) copywriter.
Vraag aan mijn familie en vrienden om mij te omschrijven. Dan weet ik 100% zeker dat ze zeggen: roze, verzamelaar van koestermomenten en Gilbert & George (mijn absolute kunsthelden). En tuurlijk, ze zullen ook de meer voor de hand liggende antwoorden geven als sociaal, eigenwijs, creatief en perfectionistisch. Maar de eerste drie begrippen zijn een roze draad in mijn leven. Waarbij ik mezelf echt CEO Koestermomenten kan noemen. En mijn passie voor moderne kunst heb ik inmiddels onderdeel gemaakt van mijn aanbod.
Ik maak voor mijn klanten (eigenzinnige ondernemers met een maatschappelijk hart) hun communicatie museumwaardig door alles aan te pakken: strategie, tekst en concept. Ik gooi het verhaal eruit! Hoe? Met een harde slinger, subtiel… net wat nodig is. Ik schrijf een communicatieplan dat gedurfd en stevig is. Dat niet in een la verdwijnt. Zodat de communicatie, online en offline, ervoor gaat zorgen dat klanten echte fans worden. En dat ze alles wat je lanceert willen kopen. Dankzij uitgesproken ideeën en pakkende teksten. Ik bedenk ze. Schrijf ze. Als uitkomst van een gefundeerde strategie.
Ik geloof heel erg in de kracht van samen: het bundelen van verschillende expertises zodat je voor klanten de mooiste resultaten kunt realiseren. Het Merkhuis is de plek waar de creatieve makers samenkomen, elkaar versterken. Waar de passie voelbaar is. En waar het altijd borrelt (en niet alleen op vrijdagmiddag).
Jolanda is niet alleen een hele leuke vrouw, een echte professional en fijn om mee samen te werken. Ze weet ook als geen ander het marketingfundament voor elk bedrijf neer te zetten. Zonder deze basis stort een merk als een kaartenhuis in elkaar. Dan hou je alleen een bedrijf over, dertien-in-een-dozijn. En je hebt, als ambitieuze ondernemer, juist als doel en drive om uit te groeien tot veel meer. Dat bereik je door de creatieve makers van Het Merkhuis in te zetten. Een hoop leuke mensen bij elkaar onder één dak.